zone name","placement name","placement id","https://www.profitablegatecpm.com/yinz9x0234?key=619b5ed2e8a3dd910e0a5484c0e04be9" rawalpindistudio.com,Popunder_1,15390402,"" link text link text 4 tips how to success full life | kamyab zindagi kesy guzarein

Ad Code

4 tips how to success full life | kamyab zindagi kesy guzarein

successfull life | kamyab zindagi kesy guzarein
4 tips how to success full life | kamyab zindagi kesy guzarein 


جس طرح خالق نے اپنی مخلوق کے لیے تمام بنیادی سہولتیں مہیا کی ہیں، اسی طرح اس نے انسان کے لیے بہترین مواقع فراہم کیے ہیں کہ وہ پہلے اپنی زندگی بہتر کرے اور پھر دوسرے انسانوں کی زندگیوں کو سنوارے۔ ضرورت صرف یہ ہے کہ ہم اپنی ذہانت اور صلاحیتوں کا مثبت استعمال کرتے ہوئے آگے بڑھیں اور ان مواقع کو قبول کریں۔


اس سلسلے میں میں آپ کو ان چار اعمال کے بارے میں بتانا چاہتا ہوں، جنہیں اپنا کر آپ اپنی زندگی کو سنواریں گے اور ترقی کے سفر پر گامزن ہوں گے۔


1. اپنی ذمہ داری قبول کریں۔


کسی بھی مشکل حالات اور حادثات میں گھر جانے کا مطلب زندگی کا خاتمہ نہیں ہوتا۔ تھوڑی دیر کے لیے اضطراب اور حوصلہ شکنی محسوس کرنا فطری ہے، لیکن مستقل طور پر ایسی کیفیت کا شکار ہونا مددگار نہیں ہے۔ کسی کی قسمت پر لعنت بھیجنا یا کسی بھی منفی صورتحال کے لیے دوسروں پر الزام لگانا غیر معقول اور غیر مفید ہے۔ مشکل حالات اور واقعات میں جلد از جلد اپنا خیال رکھنا، مایوس کن خیالات پر قابو پانا اور راستہ تلاش کرنا بہت بہتر ہے۔ ہمیشہ یاد رکھیں کہ ہمیں اپنی زندگی کا بوجھ خود اٹھانا ہے، ہم اپنی ذمہ داری دوسروں پر نہیں ڈال سکتے۔ اور آج کل، کون ہمیشہ کسی کے کام آ سکتا ہے؟



2. سخت فیصلے کریں۔

اگر آپ اپنی زندگی کے کسی بھی شعبے میں آسان راستوں اور فیصلوں کا انتخاب کرتے ہیں تو غور کرنے پر آپ کو معلوم ہوگا کہ آپ نے خاطر خواہ نتائج حاصل نہیں کیے ہیں۔ زندگی مکمل طور پر نہیں گزاری جاتی۔ اس کی وجہ سے آپ کی زندگی میں بہت سی شکایتیں ہوں گی۔ تو بات یہ ہے کہ جناب ہر کوئی آسان فیصلے اور راستے چنتا ہے۔ اصل ہمت مشکل فیصلہ لینا، خطرہ مول لینا اور آگے بڑھنا ہے۔ تاہم جب اللہ تعالیٰ اپنے بندے پر اس کی استطاعت سے زیادہ بوجھ نہیں ڈالتا تو بندے کو مشکل فیصلے کرنے سے نہیں گھبرانا چاہیے کیونکہ اس سے جو ترقی ہوتی ہے وہ دیرپا، پائیدار اور خوبصورت ہوتی ہے۔


3. اچھے تعلقات استوار کریں۔


اگر آپ کے پاس ملنے کے لیے زیادہ لوگ نہیں ہیں تو کم از کم آپ جن دو یا چار لوگوں سے ملتے ہیں ان کے ساتھ مضبوط رابطہ قائم کر سکتے ہیں، تاکہ جب آپ کسی مشکل جگہ پر ہوں تو وہ آپ کو خوش کر سکیں۔ مشورہ دے سکتے ہیں، آگے بڑھنے کے موقع کے بارے میں بتا سکتے ہیں، وغیرہ۔ یاد رکھیں کہ زندگی میں ترقی کے زیادہ تر طریقے پوشیدہ ہیں، ہر کسی کو نظر نہیں آتے۔ مواقع اکثر قابل اعتماد لوگوں کو دیئے جاتے ہیں جو ایک دوسرے کو ذاتی طور پر اچھی طرح جانتے ہیں۔ اگر آپ نیٹ ورکنگ اور اچھے لوگوں کی اچھی کتابوں سے وابستہ ہیں تو تیزی سے آگے بڑھنے کے زیادہ مواقع ہیں۔ ہاں، لیکن یاد رکھیں کہ نیٹ ورکنگ کے لیے اپنی عزت نفس کو قربان کرنا کم نظر نہیں ہے۔


4. اپنی قدر کے بارے میں سوچو


اکثر مشکل حالات انسان کی ذہنی حالت کو اس قدر متاثر کرتے ہیں کہ وہ احساس کمتری کا شکار ہو جاتا ہے۔ اس سے پہلا بڑا نقصان اپنی صلاحیتوں پر اعتماد کی کمی ہے۔ دوسری طرف وہ لوگ ہیں جو مصیبت کے وقت اپنی خود اعتمادی اور عزت نفس کو برقرار رکھتے ہیں۔ یہ وہ لوگ ہیں جو بہتر حریف ہیں اور ہر حال میں بہتری کا راستہ تلاش کرتے ہیں۔ لیکن یاد رکھیں کہ یہ سب تجربے سے آتا ہے۔ بار بار کی ناکامیوں، دوسرے لوگوں کے رویے کو جاننے اور اپنی زندگی کا تجزیہ کرنے سے ہی کسی کی صلاحیت کا پتہ چلتا ہے۔ اس کے بعد ہی انسان کو اپنی قدر و منزلت کا اندازہ ہوتا ہے۔


تو جناب یہ چار اہم اعمال ہیں جن کے ذریعے ہم زندگی میں ترقی کرتے رہ سکتے ہیں۔ ان کے ساتھ سیکھنے کی چیز یہ ہے کہ زندگی میں جلدی نہ کریں اور جب زندگی بدلنے والا لمحہ آئے تو اسے ضائع نہ کریں۔ بلکہ پوری ہمت اور تیاری کے ساتھ اس سے بھرپور فائدہ اٹھانا چاہیے۔ 

Post a Comment

0 Comments

Rawalpindi Studio Youtbe Channel

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();