Ad Code

Film Into Dust honouring Karachi's real-life hero Perween Rahman is out on Amazon Prime

Film Into Dust honouring Karachi's real-life hero Perween Rahman is out on Amazon Prime

پروین رحمان-کراچی کا حقیقی وجود والا ہیرو جو 2013 میں قتل کر دیا گیا تھا-آسکر جیتنے والی فلمساز اورلینڈو وان اینسیڈیل کے ذریعے ہدایت کردہ ایمیزون پرائم پر ڈاکوڈراما فلم انٹو ڈسٹ کے ساتھ امر ہو گیا ہے۔ فلم 24 اگست کو ریلیز ہوئی۔

ڈاکوڈرامہ رحمان کی بہادر جدوجہد کو اجاگر کرتا ہے جنہوں نے 2013 میں قتل ہونے سے پہلے پورے امریکہ میں غریب محلوں کی بہتری کے لیے اپنا وجود وقف کیا تھا۔ معمار سماجی کارکن بن گیا اورنگی پائلٹ پروجیکٹ ریسرچ اینڈ ٹریننگ انسٹی ٹیوٹ (OPP-RTI)

ڈاکوڈرما کے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کے مطابق ، انٹو ڈسٹ "پروین رحمان کی شاندار مناسب کہانی بتاتی ہے ، ایک پاکستانی نیٹ ورک تجویز کرتا ہے کہ جس نے پاکستان کے غریبوں کے لیے انتھک محنت کی"۔

انسٹاگرام پر کیپشن میں لکھا گیا ہے کہ "پروین رحمان 2013 میں پاکستان میں پانی اور زمینی ڈکیتی کو بے نقاب کرنے کے باعث المناک طور پر قتل ہو گیا۔"

ڈاکوڈرما دوسروں کے درمیان رحمان (اندو شرما کے ذریعے انجام دیا گیا) اور اس کی بہن اکیلا اسماعیل (سدھا بھچر کے ذریعے انجام دیا گیا) کے کاموں کو نمایاں طور پر انجام دیتا ہے۔ یہ بنیادی طور پر کراچی میں غیر محفوظ گروہوں کے پانی کے حقوق کے لیے رحمان کی لڑائی پر مرکوز ہے۔

اس فلم میں اس کی بہن کے قتل کے بعد انصاف حاصل کرنے کے لیے ننگے اسماعیل   جنگ بھی دکھائی گئی ہے۔ یہ کیس باقی 8 سالوں سے کمرہ عدالت میں ہے۔ اسماعیل ڈرامے کے گورنمنٹ ڈائریکٹر بھی ہیں۔ ڈان کے مطابق ، اسماعیل نے کہانی کے تمام جدید انتخاب پر پیشگی پیشکش کی۔ اس نے آئکن کے ساتھ بات چیت کرتے ہوئے کہا ، "ایسی کوئی چیز نہیں بن گئی جو میرے ساتھ بات چیت کے بغیر گزر گئی ہو۔"

اسماعیل نے 2018 میں دوبارہ تفویض کے آغاز پر فلمساز کے لیے اہم معاملات کو اجاگر کیا تھا۔ پہلے ، فلم کے اندر "ہمارے امریکہ کی طرف کچھ بھی نہیں ہوگا"۔ اس نے اس بات پر زور دیا تھا کیونکہ رحمان نے کراچی اور پاکستان کو پسند کیا تھا۔ دوسرا ، جب آپ یہ سمجھتے ہیں کہ اس کے قتل کا مقدمہ بہر حال جاری ہے ، اسماعیل نے کہا کہ فلم کے ساتھ کوئی ایسی چیز نہیں ہوگی جو ہمارے کیس کو خطرے میں ڈال سکے۔

وان اینسیڈیل نے آسکر جیتنے والی دستاویزی فلم دی وائٹ ہیلمٹس کی بھی ہدایت کی ، جو حلب اور پورے شام میں پینٹنگ کے دوران تین 'شام شہری دفاع' رضاکاروں کی پیروی کرتی ہے۔ 24 اگست کو ایمیزون پرائم پر ڈسٹ ان ڈسٹ لانچ ہو گیا اور اب اسٹریمنگ کے لیے ہونا ہے۔

Post a Comment

0 Comments

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Rawalpindi Studio Youtbe Channel