zone name","placement name","placement id","https://www.profitablegatecpm.com/yinz9x0234?key=619b5ed2e8a3dd910e0a5484c0e04be9" rawalpindistudio.com,Popunder_1,15390402,"" link text link text Ashton Kutcher says he backed out of Virgin Galactic space flight

Ad Code

Ashton Kutcher says he backed out of Virgin Galactic space flight

 ایشٹن کچر کا کہنا ہے کہ انہوں نے ورجن گیلیکٹک خلائی پرواز سے پیچھے ہٹ گئے

Ten years ago actor Ashton Kutcher was planning to be among the first people to ride on Virgin Galactic’s private spaceship, but he changed his mind after having children with Mila Kunis.


دس سال پہلے اداکار ایشٹن کچر ورجن گیلیکٹک کے نجی جہاز پر سوار ہونے والے پہلے لوگوں میں شامل ہونے کا ارادہ کر رہے تھے ، لیکن انہوں نے میلا کنیس کے ساتھ بچے پیدا کرنے کے بعد اپنا ذہن بدل لیا۔


سابق دو اور ایک ہاف مین اسٹار نے کہا کہ وہ ورجن گیلیکٹک فلائٹ میں تھے لیکن انہیں برسوں پہلے ہی نکال لیا گیا تھا۔ جب میری شادی ہوئی اور بچے پیدا ہوئے تو میری بیوی نے بنیادی طور پر مجھے حوصلہ افزائی کی کہ جب ہمارے چھوٹے بچے پیدا ہوتے ہیں تو خلاء میں جانے کا یہ ایک زبردست خاندانی فیصلہ نہیں تھا۔ لہذا میں نے اپنا ٹکٹ واپس ورجن گالیکٹک کو بیچنا ختم کیا ، "43 سالہ کچر نے جمعرات کو ایک انٹرویو کے دوران مالی خبروں کی نشریاتی سائٹ چیڈر نیوز کو بتایا۔


انہوں نے مزید کہا ، "مجھے اگلی پرواز میں ہونا تھا ، لیکن میں اگلی پرواز میں نہیں جاؤں گا۔" اتوار کے روز برطانوی کاروباری رچرڈ برانسن اور ورجن گیلیکٹک پانچ دیگر ملازمین نے خلا میں پہلی مرتبہ عملے کی عمدہ جانچ کی۔


اس وقت برینسن کے بلاگ کے مطابق ، 2012 میں ، کچر برانسن کے خلائی سیاحت کے منصوبے کے لئے ،000 200،000 کا ٹکٹ خریدنے والے 500 ویں شخص بن گئے۔


کچر نے اسی سال برینڈس اداکارہ کنیس کے ساتھ دوست ملنا شروع کیا ، ان کی شادی 2015 میں ہوئی تھی ، اور اب ان کے دو بچے ہیں۔ کچر نے کہا کہ اس نے خلا تک جانے کے منصوبے ترک نہیں کیے ہیں۔


انہوں نے کہا ، "کسی وقت ، میں خلا میں جارہا ہوں۔

Post a Comment

0 Comments

Rawalpindi Studio Youtbe Channel

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();